loadingimg

Wczytuję dane...

Newsletter

FAQ

FAQ – Najczęściej zadawane pytania.

1. Czy mogę ustalić dzień i godzinę dostawy towaru?

Tak. O dniu dostawy informujemy klienta, wysyłając powiadomienie na adres mailowy. W celu sprecyzowania godziny odbioru można skontaktować się z lokalnym oddziałem firmy UPS (www.ups.com) Zdarzają się przypadki losowe gdy kurier nie może dostarczyć paczki w ciągu 24 godzin od daty nadania, jeśli więc ważne jest aby przesyłka dotarła określonego dnia konieczne jest monitorowanie przesyłki we własnym zakresie.

2. Otrzymałam informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.

Prosimy o kontakt z przedstawicielem firmy UPS (UPS infolinia 0801 900 877 lub (022)489-48-77 ; na stronie można sprawdzić status przesyłki podając numer listu przewozowego www.ups.com), czasami przesyłka jest dostarczona gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W przypadku braku przesyłki w oddziale firmy kurierskiej należy skontaktować się z nami sklep@lagis.pl. Zaginięcie przesyłki zdarza się niezwykle rzadko.

3. Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?

Adresat przesyłki może być jeden. Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, powinieneś złożyć dwa zamówienia

4. Czy wysyłają Państwo zamówienia za granicę Polski?

Tak, sklep WWW.LAGIS.PL® realizuje wysyłki zamówień poza granice Polski. Za takie zamówienia należy zapłacić przelewem.

5. Nie znalazłam na Państwa stronie kodu promocyjnego, gdzie mogę go znaleźć?

Kod promocyjny jest przyznawany w trakcie trwania konkretnych kampanii promocyjnych. Nie posiadanie kodu nie stanowi przeszkody w złożeniu zamówienia.

6. Czy cena wyświetlana przy danej pozycji obejmuje opłatę za dostawę?

Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia.

7. Produkty z mojego zamówienia mają różną dostępność, czy będą wysłane do mnie w rożnych terminach?

Nie, zamówienie będzie przesłane po skompletowaniu całego zamówienia. Jeżeli produkty z krótszym czasem oczekiwania mają być wysłane szybciej, należy złożyć oddzielne zamówienia.

8. Co oznacza realizacja zamówienia towaru podawana przy każdym produkcie w moim koszyku? Czy w tym czasie dostanę przesyłkę?

Realizacja zamówienia 1-2 dni nie oznacza że klient otrzyma towar w ciągu 24-48 godzin. Przesyłka zostanie w ciągu 24-48 godzin, od otrzymania zamówienia, wysłana przez nasz sklep (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).

9. Czy mogę obserwować aktualny status mojego zamówienia?

Tak, o każdej zmianie statusu zamówienia są Państwo informowani emajlowo jak i również po zalogowaniu się i kliknięciu w "moje konto" widnieje aktualny status zamówienia.

10. Czy transakcje zawierane przez internet są chronione?

Tak, sklep internetowy WWW.LAGIS.PL® korzysta z najbardziej wiarygodnych zabezpieczeń systemowych transakcji internetowych. Transakcje szyfruje i nadzoruje system PayU - jeden z najbezpieczniejszych systemów transakcyjnych.

11. Czy moje dane osobowe są chronione?

Tak, sklep internetowy WWW.LAGIS.PL® dba o ochronę danych osobowych swoich klientów, nie są one rozpowszechniane osobą i instytucją trzecim.

12. Czy jest możliwość otrzymania paragonu fiskalnego?

Do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny.

13. Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?

Tak, na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę VAT. Ceny w sklepie są cenami brutto. W przypadku gdy ma być wystawiona faktura prosimy napisać w komentarzu do zamówienia.

14. Mieszkam w okolicach Zbąszynka, czy jest możliwy odbiór osobisty zamówionego towaru?

Tak, oczywiście istnieje taka możliwość. Proszę zaznaczyć w zamówieniu - odbiór osobisty i umówić się telefonicznie z pracownikiem sklepu

15. W jaki sposób złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć na kilka sposobów. Najszybszą i najlepszą formą zamówienia jest wypełnienie formularza znajdującego się na stronie internetowej sklepu. Skraca to maksymalnie czas jego realizacji. Mamy pewność, że wszystkie dane są pełne i prawidłowe. Skupiamy się już tylko na jego realizacji. Można też zamówić towar telefonicznie, dzwoniąc pod numer 795-858-062 lub drogą e-mailową na adres sklep@lagis.pl w temacie pisząc ZAMÓWIENIE.

16. Nie pamiętam hasła do WWW.LAGIS.PL®?

Na stronie logowania kliknij na podkreślony napis "Przypomnij hasło". Podaj adres e-mail i wpisz tekst z obrazka. Na Twoje konto pocztowe zostanie niezwłocznie wysłany list z hasłem.

17. Jaka jest minimalna kwota zamówienia?

Minimalna kwota zamówienia to tylko 5zł